• markedspladsgratis.dk
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
markedspladsgratis.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Computer og spillekonsoller
  3. Computere
  4. Stationære
ID: 24779
Notering ID: #68684 er blevet tilføjet til din ønskeliste.

Selvbyg, 3,20 Ghz, 8 GB ram

€1.300,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Lucas C.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Selvbyg, 3,20 Ghz, 8 GB ram, 1000 GB harddisk, Rimelig

Sælger denne gaming PC. Jeg har selv udskiftet det gamle grafikkort med et NVIDIA GeForce GTX 660 ti, der gør denne PC ideel til e-sports spil som f.eks. Fortnite og CS:GO. Hvis man er villig til at skrue ned for detaljegraden, kan PC'en endda trække større spil som f.eks. GTA V og The Witcher 3: Wild Hunt.

Den nyeste version af Windows 10 Home er aktiveret, installeret og nulstillet.

Hardware-komponenterne er i rigtig god stand, men kabinettet har nogle få ridser (se billede nr. 2 i annoncen).

PC'ens fulde specifikationer:
- Bundkort: MSI 770T-C45
- Processor: AMD Phenom II X4 955 @ 3,20 GHz (4 kerner, 4 tråde)
- Hukommelse: Kingston HyperX KHX8500D2K2/4G 8 GB (4x2 GB) DDR2 @ 1066 MHz
- Grafikkort: MSI GeForce GTX 660 ti Twin Frozr III 3 GB
- Lagring: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 1000 GB @ 7200 RPM
- Strømforsyning: Linkworld LPJ19-25E 450 W
- Andet: DVD-drev og kortlæser

Grafikkortet kræver to 6-pin stik, men strømforsyningen er kun født med ét. Derfor har jeg anvendt en adapter, der forvandler to Molex-stik til endnu et 6-pin stik.

CPU-køleren fortjener også at blive nævnt. Den fulgte med processoren, og har derfor ikke den bedste ydeevne. Dog har jeg eksperimenteret med undervolting (fra 1,40 V ned til 1,21 V), der har givet gode resultater. I samtlige Cinebench R20 tests oversteg processorens temperatur aldrig 70 grader. Komponterne tager altså ikke skade overhovedet. Dog vil jeg anbefale en bedre CPU-køler og måske nogle blæsere i både fronten og bagenden af kabinettet samt en bedre strømforsyning, hvis man vil overclocke.

Er der spørgsmål er jeg mere end villig til at svare på dem her på DBA eller på SMS/telefon.


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy