• markedspladsgratis.dk
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
markedspladsgratis.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Computer og spillekonsoller
  3. Hardware og software
  4. Grafikkort
ID: 28010

Beast EXP GDC v8.5c expresscard Asus GTX 650, God

€375,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Lars U.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Beast EXP GDC v8.5c expresscard + Asus GTX 650, God

Interface til at anvende eksterne grafikkort på bærbare af lidt ældre generation, som har expresscard stik. Købt fra ny og har ikke været brugt meget, samlet køretid er nok under 24 timer. Jeg har givet ca. 270,- kr. for det (købt fra Frankrig).

Inkl. et ASUS Geforce GTX 650 1gb i fin stand til at teste med. https://www.asus.com/Graphics-Cards/GTX650DC1GD5/

Har selv købt grafikkortet brugt, og fik at vide, at det ikke har været brugt meget, hvilket lyder rigtigt. Det er selv sagt ikke nyt, men check priserne på DBA - kortet alene er typisk udbudt til 200-300,- kr eller mere.

Kortet fungerer fint både i Windows og i Linux. (Ubuntu 20.04).

Jeg kan spille fx Far Cry 3: Blood dragons og Left 4 dead 2 på min gamle Thinkpad X220. Ikke på høje settings med denne og medfølgende grafikkort selvfølgelig.

Setuppet skal helst køre med output fra det eksterne grafikkort til en ekstern skærm.

NB: Lav noget research inden du køber. Det kan kræve lidt lyst og kompetencer at sætte det hele op afh. af den specifikke laptop og system mv. og hvilket grafikkort du vil bruge det med. For nogle computere/grafikkort er det måske umuligt (!). Det er et projekt for folk, der er klar på at "nørde" lidt, ikke for nogen, der blot vil spare lidt penge. ift. at købe stationær/opgradere.

For 75,- mere kan medfølge en ca. 6 mdr. gl. ATX strømforsyning, som ikke har været brugt meget, og er rimelig lydløs.

Sælger også grafikkortet separat, hvis det har interesse for 200 (se anden annonce), men er ikke umiddelbart interesseret i at sælge Beast expresscard kortet separat.

Prisen er fast.

Afhentning i Valby foretrækkes. Betaling med mobilepay eller kontant.


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy